Gracekarry, inspired by Grace Kelly.

Ni skulle höra glädjetjutet nyss när jag gick in på peace and loves hemsida och läste det nya bandsläppet: MIKA, en brittisk entertainer! AAAH! FATTAR NI HUR MYCKET JAG MÅSTE DIT?
Det verkar inte finnas några spärrar. Hur många bra band kan de släppa? Plus att Mika är en av mina största favoriter, jag har varit så ledsen att jag missade honom förra veckan då han var i Sthlm. (Jag, Sofie och Jenny skulle dit, men sen så dök det upp en Frankrikeresa och körde sig, men nu finns det ingen återvändo!

Jag bjuder på Grace Kelly, min favoritlåt genom 8an-9an. Många gånger har man sjungit den här med de bästa vännerna. En gång blev man tom inspirerad och fick sitt bloggnamn, Grace Kelly blev Grace Karry. 
Ja, där fick ni sagan bakom namnet också.... 

SHOOT ME! Nu köper vi P&L-biljett va?!  


Mika - Grace Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0