EMMABODA ?! PEACE AND LOVE ?! SOMMAR ?!

Jag försöker planera min sommar här. Det är tufft, men jag ska på något sett göra sommaren 2010 till den värdaste någonsin. Det kommer vara mitt sista sommarlov, så då ska det väl levas?

Grekland är bestämt. Det kommer bli av. Resan bokad och ingen återvändo. (TA MIG DIT NU!)
Sen är det så gott som bestämt att det blir Emmaboda. Den billigaste festivalen, med gott sällskap. Dock inte lika mycket bra musik (även om Hoffmaestro, Uffie och Andreas Grega kommer). Hah! Jag känner inte igen nåt annat som ska komma dit. Bra va?!
Så är det inte på Peace and love. Förutom The Ark kommer även Mando Diao, Mew, The Hives, Donkeyboy, Fibes oh fibes, Andreas Grega och Thorsten Flinck (!) bl.a
Alltså åker man dit mer pga musiken än sällskapet som kommer finnas på Emmaboda.
Men samtidigt kostar den festivalen skjoooortan. No kidding. Så hur ska jag göra? Jag vill på P&L med, men för sjuttan: HUR?

En tanke är att jobba på P&L. Fatta vad coolt att arbeta inom artistservice, typ serva alla diviga artister. Haha. Antagligen svåraste stället att få jobb på. Men man kanske kan få städa toaletter eller nåt som gör det värt att vara på festivalområdet i 6 dagar... ?

Än är inga biljetter köpta.
HELP ME (behöver hjälp med hur jag ska taktiksnacka med mina päron...) 





Mew - 156

Kommentarer
Postat av: Frida the rådgivare

Nu ska du få några visdomsord från din kära vän och rådgivare:

1. Köp biljett till Emmaboda. Det bli fett med fest och bara helt galet bra.

2. Sök jobb till P&L eftersom jag också gjort det för andra året i rad (och skriv in mitt personnummer på folk du vill jobba med ^^) så hoppas vi på det bästa.

3. Blir det inget jobb på P&L köp biljett ändå. Kom igen bruden, jag lyckades skrapa ihop till TRE festivaler förra sommaren utan inkomst och du har tillochmed jobb!

Sen kan du ju alltid hänaga på till Hultsfred också ^__^

PUSS

2010-03-02 @ 12:37:52
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag håller med föregående talare!

Köp biljett till båda :D

2010-03-02 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0