what's the buzz?

vad ska jag göra nu?
jag är så fruktans värt rastlös, vet inte vad jag ska tänka på när jag inte har en massa plugg ångest som fyller kropp och själ.
Visserligen har jag lite ångest, det där kör kortet alltså... Det är väldigt mycket teori som ska sätta sig och jag känner lite panik. Jag har aldrig haft tid att slå mig ner vid de där datorerna, hallååå!!! Men idag hann jag och satt två timmar med de där repetitions frågorna. Tyvärr är de skit svåra, datorn har lärt sig mina svag heter och nu ut nyttjar de dessa för fullt! SUCK! Jag måste nog lägga näsan i  teori boken när jag är på Kreta. Plöja den boken innan jag plöjer nästa som ska vara en sådan där romantisk, mysig en. Ni skulle bara veta vad jag längtat efter att plöja en sådan bok, sist jag läste var nog på påsk lovet och det är ju sjukt.

om ni undrar över sär skrivningen så kan jag säga att jag är RAST LÖS och det är skit jobbigt med sär skrivning... tänk på det!

nu är det sov dags. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0