det är jag som är lösenordstoken

Mycket trevlig kväll hos Alva som nu fyllt 18 år och som åker till London imorgon för att stanna där som au-pair resten av lovet. Ensam. Grejen är att jag inte oroar mig alls. Alva kommer trivas som fisken i vattnet och London kommer älska henne. Det är verkligen beundransvärt att du vågar åka iväg sådär, gumsan!!! Du har mitt nummer, mailadress, skype (ska bara ändra lösenordstoken) så vi håller kontakten! Mig slipper du inte och kom ihåg att du är FIN, både inuti och utanpå och att du är älskad för den du är!!

Nu funderar jag på att sova...
Tänker på dig Alvsan!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Alva

Kaaarin, du får inte skriva så, nu gråter jag!!! Jag älskar dig <3

2010-06-23 @ 00:28:08
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0