The Ark goes Beethoven!

Pluggandet går sisådär. Tittat på OC och sovit. Läst noll rader av det jag borde läst, men gjort en spellista med musiken som ska kunnas tills imorn. Sömnpiller för själen alltså. Och då har jag ändå tryckt i mig en chokladkaka bara för att få mig en sockerkick. Det brukar faktiskt fungera!!!! :(


När jag sitter och lyssnar på Beethovens violinkonsert i D-dur upptäcker jag att det låter precis som The Arks nya låt Singing bout the city. Det har lett till att jag nu sitter och jämför detta och undrar om det är någon annan i världen som har gjort den här upptäckten?  Kan inte jag vinna något på det här? Få Beethoven att stämma Ola Salo för låtstöld, även om det handlar om en takt? Synd att Beethoven är ganska mycket död..


NU DÄREMOT
Nu plöjer vi svenskblocket!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0