Taggar

Nyss tog jag en lång välförtjänt dusch. Jag kände att jag ville vara riktigt fresch nu när man ska på festival en vecka. Dock gör de 30 graderna att svetten rinner på mig som springer runt som en irrig höna. Jag HATAR att packa så FRUKTANSVÄRT mycket! Det blir som vanligt en sista-minutengrej och nu ska jag gå runt med en väska som väger baizmycket. Jag antar att det är värt det, ont i kroppen och en massa klagomål på ditvägen, för det kommer bli en sjukt bra vecka. Nu tror jag iallafall att väskan är färdigpackad. så gott som. Stövlar och mjukost kvar, sen är väskan fylld på bredden och längden.



Det här blir antagligen sista blogginlägget innan jag åker. Hare chillis hemma, jag ska ha det BÄST!
Hejdåråh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0