spyr på riktigt

kan man överdriva med bloggeriet? nähva?
nu har jag iallafall pluggat sen klockan 17 (med facebookstopp, sömnpauser, matrast, ett dussin blogginlägg och kronprisessan viktoria-program) och jag har fortfarande inte tagig mig igenom alla hundratals anteckningar. Såklart får jag spö av mina egna anteckningar när jag för en gångs skull antecknat vartenda ord Åke har sagt. Det kanske ligger något det där om att man inte ska börja plugga på ett sådant så här stort prov kvällen innan...?

Jaja. Nu blir det sova för det behöver jag. Jag har körlektion redan klockan 8 imorgon och det kan behövas. Jag har fått lite smått panik över det där med körkort you know. Det närmar sig.. heh.
Carl tog körkort idag föresten. GRATTIS TILL DIG!!!! Jag önskar att jag fick ta hans plats, utan någon uppkörning... tss.

Efter imorn är det chill. Det jag ska göra innan fredag är två  plankningsuppgifer,  lägga upp min långklänning, städa rummet, shoppa det sista och börja packa. Har jag nämnt att vi åker till GREKLAND på fredag?! 


GODNATT


Ps. har någon sett mitt notblock? jag tar tacksamt emot det serrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0