produktiv kvinna

Jag är så oerhört produktiv.
Not.

Frida kom hit igår kväll och vi taggade grekland (YEAAAHA!) galet mycket! Hon åkte hem vid halv11 imorse och då la jag mig på solstolen för att plugga inför det kommande svenskprovet på tisdag. Efter en kvart skulle jag bara prova att blunda lite, vilket resulterade att jag somnade två timmar och blev ILLRÖD. Jag har seriöst knallröda lår och världens bikinistreck. Alltså fail på mig själv, och jag måste plugga som en gris imorgon inför Åkeprovet. Jag har aldrig varit så dåligt föreberedd inför ett Åkeprov (vilket man måste vara) så det här kommer gå sämst :(

Sen har jag inte plankat några låtar, men chill. vi har två lektioner kvar under hela veckan. Jag borde hinna... hähä
nu ska jag sova. är ett vrak efter 9 HEKTISKA timmar på mcdonalds. 
men det är lungt. två lektioner kvar och GREKLAND GREKLAND GREKLAND PÅ FREDAG!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

HA HA HA KRÄFTKARIN!!!

2010-06-07 @ 09:20:55
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0