Päpppp päeeace!!!

Här sitter jag och lyssnar p Mika. Jag är stört pepp på just hans konsert som jag är säker på att det kommer bli en höjdare. Den energirika killen som jag har spenderat många timmar åt under de senaste tre åren har faktiskt gett mig ett bra minne till nästan varje låt. Han får mig att önska att Matilda eller Jenny och Sofie var med mig i publiken. Det är dom som är Mika för mig. Antingen i en skidlift eller nians vårkonsert och promenaderna runt biblioteket.

Så här sitter jag och peppar galet mycket, sjunger med i varje låt. Grace Kelly, Hey girl you are beuatiful, Lollipop, Happy ending, Billy Brown, Stuck in the middle, We are golden... yoou name it!

Sen har jag insett att jag få se Arken på fredag. Det gör mig verkligen helt salig av lycka. CRAZY VILKEN VECKA DET KOMMER BLI!!!!


Kommentarer
Postat av: jen

åh vad jag önskar jag fick se mika med dig.. Du får ringa mig under grace kelly!!!!!



2010-06-27 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0