I said burr, it's cold in here

Åh vad jag är frusen och trött. Jag vill egentligen skylla på jetlaget men tidsskillnaden mellan Grekland och Sverige är bara en timme så det är antagligen inte anledningen.

Vi får skylla på för få sovtimmar. Det har blivit kanske 4 timmar varje natt och lite sömn på stranden. Men dans och cocktails långt in på småtimmarna tackar man väl aldrig nej till? Iallafall inte när det är 30 grader varmt även på nätterna och man har världens bästa sällskap! Herregud, vad är det för påhitt med att Sverige ska vara så kallt?! Idag har det varit 13 grader, mer än hälften så varmt som Kreta... buuuurrrrr! Jag fryser som en idiot och drunknar snart i tjocka kläder. Därför ser jag fram emot morgondagens arbetspass. Det ska bli skönt att få värme av grillarna... Förövrigt var det asnära att jag skulle missat det passet, bra att man får reda på det dagen innan känner jag (y)

Föresten upptäckte Alva att Kenza var på samma ställe som oss samtidigt som oss.
Nästan lite coolt!



Nu kryper jag ner i sängen.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0