and so the bear fell in love with the lamb

1. Jag har köpt en hårborste. Vilken grej va? Jag har aldrig ägt en egen utan jämt tattat på mammas och andras. Men nu åker mamma till Italien och för att hindra den hårboll som kommer uppstå utan hårborsten som också åker till italien slog jag till. For your information. Men ni som har rest med mig vet att jag är den som alltid utropar "får jag låna din borste?"

2. Nu ska jag träffa min bästiz. Vi ska se eclipse. både hon och jag är svaga för vampyrer och det är nästan katastrof att det har tagit sådan här lång tid. I vanliga fall skulle hon och jag sett filmen första veckan, men nu är vi upptagna kvinnor och jaja..

3. Vad är det med volvoraggare och varför ska de alltid vara efter MIG?! Ohmygod. DESPERAT?!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

elskar dig finfina vän <3



(ps, tycker du är modig tjej, go for it!)



hihih BÄÄÄÄÄÄ

2010-07-17 @ 00:47:31
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0