smokey girl

Nu är jag hemkommen från peace och som jag anade var det typ BÄSSST!!!!!
Givetvis finns det hundra saker jag måste berätta men eeeh.. jag däckar vilken sekund som helst nu. . Sov en halvtimma i natt och efter lite sovandes på tåget och vätterviksbadet kan jag knappt stå upp. 
 

Nåja. Imorgon är jag redo för att berätta om allt. verkligen allt, hur Jay-Z fick mig att önska att jag vore en svart, tjock hiphopare, hur vampire weekend-sångaren fick mitt hjärta att dunka i tretusen slag i minuten, hur vi dansade runt med no americano låten, hur Mika var en gud och hur the ark fick mig att tjuta där jag stod längst fram med gallret svidande i magen. Något som gav mig en sexig Amanda Jensen-röst, som just nu är bara några enstaka pip. Vilken vecka, helt insane. En av de bästa i mitt liv.

Imorgon kommer bilder, nu kommer recension av Markus Larsson. Synd att jag missade honom på peace. Han är cool och säger allt om den bästa konserten. allt.




Kommentarer
Postat av: madde

men vad sugen jag blev på att time travel och gråta bredvid dig!

2010-07-04 @ 23:35:39
URL: http://mymb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0