She moves in her own way

Otroligt kreativ dag alltså...  Jag är så himla ensam och rastlös. Under hela lovet har jag haft sällskap varenda dag och nu när jag försöker träffa någon är alla på något sett upptagna. Pappa är konstig och påstår att det är bra för mig att vara lite ensam då jag har umgåtts konstant med någon i tre veckor, men herregud, dagarna går så otroligt sakta när man är själv!!!! Det finns inget att göra, jag har solat, ätit jordgubbar, läst en bok, ätit potatis och besökt facebook hundra gånger. Imorgon ska jag börja jobba och det känns bra att få träffa lite människor. Faktiskt.

Nu tror jag att jag ska baka lite pizzabullar till picknicken på torsdag. Ser fram emot att träffa mina orkestertjejer.
Plus att jag har skickat iväg fetaste beställningen på ginza så jag ser fram emot ett paket i brevlådan med bl.a en Kooks-skiva. De är redigt fina dom.
 

Kommentarer
Postat av: annapanna

ja det gjorde jag :)

2010-07-06 @ 18:37:01
URL: http://annasorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0