Lohonely

Känner mig lite ensam. Jag bara jobbar och visserligen är det ganska socialt ställe jag jobbar på, men. Mina vänner är så högt eftertraktade just nu !!!! Behöver prata av mig heeeela tiden och vill inte direkt göra det over facebook. Jag behöver kramar, vrida mig av skratt och säga en massa interna skämt. Det är vad jag behöver. 

Plus att jag är ensam hemma så det är extra ensamt.

Tänkte titta på lite oc och äta jordgubbar. Sen ska det väl sovas, man ska ju jobba imorgon också. TYVÄRR. Man kan ju ha roligare... Förhoppningsvis blir det vadstena imorgon kväll.






shout out louds - impossible

Kommentarer
Postat av: Alva

Du behöver precis vad jag behöver.... fast du kan få det nu. Jag måste vänta i 4 veckor!

2010-07-19 @ 18:57:47
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0