it's gonna be a hairspray revolution

Jag tänkte göra ett nytt album på facebook som skulle heta typ "frisyrer" eller något. För tänk vad alla byter frisyrer heeela tiden, inklusive jag. Därför letade jag bland gamla bilder och satte den turkiska pepparn i halsen.
När jag var 13-14 år var jag antagligen världens största wannabe. GOD!  


Kolla Sallybebisen! <3


 
Jag har en bild som är så fjortis att jag skäms. Jätteblont hår, överrougiga kinder och världens pose.
men så kul ska vi inte ha ikväll...


(och nej, jag vet inte varför jag bloggar om det här.... dum tjej.se)

Kommentarer
Postat av: alexander

NEEEEJ! trevligtrevligtrevligtjejmed trevligtrevligtrevligblogg.se!!

2010-07-24 @ 14:12:57
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0