Gilla ogilla

Banne mig trevligaste kvällen på länge. Jag gillar dessa människor frrruktansvärt mycket och det finns knappt något bättre än att bara sitta och chilla med dessa. Eller sjunga ackord på balkongen med en full Pontus och en full Gabbe. Tack till Fanny och Jeppe som lät oss tillbringa denna värda kväll hos dom! Awsöööme! 

Dock stannade jag till på mcdonalds i mjölby på hemvägen. det regnade så in i den och eftersom det var så långsamt att åka 60 km/h var jag tvungen att ha en milkshake. När jag går tillbaka till bilen på den mörka parkeringen kommer det en bil med 4 unga invandrarkillar. De parkerar precis vid min bil, vevar ner rutan och sen bara hoppade de ut ur bilen och skyndar sig emot mig skrattandes. Själv slänger jag in mig i bilen och startar den så fort som möjligt och åker därifrån. I backspegeln ser jag hur de skrattar åt mig. Det var verkligen skitläskigt, jag trodde seriöst de skulle göra något med mig och blev skitskrämd!!! Jag darrade som ett asplöv när jag åkte därifrån, kunde knappt koppla för att vänsterbenet skakade så. Var tvungen att tala högt till mig själv "Karin, lugna ner dig" för att ta mig hem. 
Det var verkligen läskigt, usch mår dåligt när jag tänker på det. Ännu mer dåligt när jag känner mig så rasistisk med orden "4 unga invandrarkillar". Men så var det och de får på något vis skylla sig själva att invandrare får stämplar. Vilket är synd för jag känner invandrare som aldrig skulle komma på tanken och som är jättetrevliga!!! :/

Nu ska jag sova för jag jobbar imorn (för ovanlighetens skull) 
Här kommer två fyllobilder. Inte på mig, utan på de fina männen. 
Pussas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0