Åka bärgningsbil!!

Vilken dag!
Jag har haft körkort i två veckor och hunnit åka med en bärgningsbil. DET NI.
Vilket äventyr det har varit idag. Började dagen med att klia Wiktor i håret, sen åkte vi alla och badade i Flaten och sedan begav sig jag, Sofia och Elin oss hemåt. Efter sisådär 10 minuter ville inte bilen vara med mer så vi fick stanna vid närmaste statoilmack och vänta på Linus med radionummer 587. Han tog oss sedan till Jönköping där vi satt i skuggan under ett träd drygt någon timma och väntade på Kristoffer. Jamen då, vilken dag. Jag har haft det riktigt roligt faktiskt. Linus 587 tyckte vi var ovanligt glada för att åka med bärgningsbil....

Plus att jag gillar Värnamopojkar. Men det visste ni säkert redan.
Jag ska åka och hämta mamma på hennes jobb nu. Senare kommer en liten uppdatering om Flahult och pojkarna.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: alexander

suck jag missade verkligen något! :P

2010-07-10 @ 20:44:31
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha Linus 587 kom i sin röda bärgningsbil som om han hade varit våran prins på en vit springare..



Härlig dag! :D

2010-07-10 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0