Vissa personer borde man träffa oftare

typ Hanna, Becka och Karro. Mitt lilla liv som har tillbringats i Mjölby har alltid tillbringats med dom. Det var dom som gjorde att jag ville åka till orkestern på den tiden över huvudtaget och det är dom som gör att det kan suga ibland i LUS eftersom de är bästa sällskapet egentligen. Ibland kan det vara mycket roligare att sitta och asgarva mitt i ett stycke åt en rolig gubbe man målat i slutet. Det var trevliga tider, ohja.

Med andra ord varv det verkligen uppskattat att få träffa dom idag, ta en fika på Mjölbys enda trevliga café och bara vara. Så som det var då och så som det är meant to be!


Kommentarer
Postat av: Hanna

va fin du är Karin!

Det var verkligen jättetrevligt att träffas allihopa igår, och det är som du säger, man saknar de där dagarna när det var vi i orkestern med en massa flummiga tankar xD!

Men som sagt, överväg Musiksällskapet, men känner du att det blir för mycket så är det som det är. Du skulle i vilket fall vara väldigt välkommen där, inte bara av mig och Beckis! :D



blöta pussen samt krampaktiga kramen xD

2010-01-05 @ 11:47:11
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0