Vinterpalats

Ikväll tog jag och min far en skidtur ute i skogen. Det fanns fina spår och det var som en saga att åka där bland vita träd. Men, livsfarlig sport alltså! Det var första gånger på typ 10 år som jag åkte längdskidor. Jag var som Bambi på hal is, trillade lite här och där och var livrädd för nerförsbackar. Trots att jag älskar utförsåkning. Jag använde mig mer av att stappla mig ner eller att sätta mig på skidorna och bara glida ala pulkastyle. Det var faktiskt mycket roligare, även om hela skidturen var väldigt spännande, svettig och fin. Känner mig ganska duktig, för den här veckan har jag befunnit mig på gymmet (eller campus) två gånger plus längdskidåkning! Jag känner för Grekland '10 då man kommer vara beachbrud number 1.


Nu ska jag däremot sova. Ska visst till tandläkaren TIDIGT imorgon bitti. Så bra min fader är som kom på idag att han bytt tid tills imorgon, utan att informera mig...  Därför blir det ingen engelska för min del imorgon. OTUR! kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0