peppa!

BÖH!
Vi är inne på första riktiga veckan av den här nya terminen och jag är redan helt slut. Blir helt matt när jag tänker på allt som måste göras, allt som måste införskaffas och allt som det inte finns tid för. Eller speciellt: ork för.
Helst skulle jag vilja gå och lägga mig nu, eller se en film i sängen. Grejen är att den tiden är över nu. Lovet är över och ännu en gång låter man sig påminnas om att man går i tvåan på gymnasium. Det året som alla säger är det värsta under ens skoltid. Jotack! Det känns efter 4 dagar!

Jaja. Vad gör man! Är ju liksom illa tvungen...

Plus att jag har spelat fiol en gång under lovet och det var 10 minuter. Kerstin kommer verkligen ha fejk smile på torsdag!!! Bra jobbat, karin!
(nej, jag tänker inte öva ikväll och imorn ska jag träna så då finns det ingen tid!)


Förlåt för det här übertråkiga inlägget. Kände att jag var tvungen att skriva av mig min trötthet! Nu är jag redo att leta resor och kanske lite litteraturhistoria... kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0