Ms Pop?

HAHAHAHA
varje gång alltså!

När jag tittar på min statistik och så står det att jag har haft 57 läsare.
Hjärtat stannar och jag stirrar på skärmen. Hur ?! Lilla jag med min ointressanna blogg.

Sen så blinkar jag till och ser att jag hade pilen på sidvisningar och inte unika läsare. Jag vaknar till och inser att jag har lika många/få läsare som vanligt. Landar på jorden lite mjukt.
Jag kan nog räkna på mina fingrar vilka mina läsare är. Det är mysigt tycker jag. Jag vet var ni har mig...



Fortfarande inte klar med historian.
KILL ME! Enligt min planering skulle den vara klar kl 14...
det berättar allt om mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG LÄSER!

2010-01-19 @ 22:18:29
URL: http://eelynandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0