Emmie är cool

Jag fnittrar lite förtjust åt Emmies kommentar. Jag låter som Åke. Hih! Visst.
Ni förstår han är min största idol i hela världen och jag längtar tillbaka till skolan, bara för att få träffa honom.
Speciellt längtar jag efter att lämna in mitt Candidepapper...

... som jag inte har gjort och som skulle varit inlämnat för en månad sen.
Med andra ord tack Emmie! Du drog ner mig på jorden och fick mig att inse att livet i tv-soffan (eller som idag, i skidbacken) varar för evigt. En dag ska vi återvända till det magiska gula huset där vi får kunskaper om livet. Än så länge längtar jag inte dit, men på torsdag är det åter igen dags att packa väskan. Imorgon ska jag träffa några vänner, så det går ju inte att göra något annat då. Men på tisdag ska jag banne mig plugga! Onödigt att ta hem en massa böcker om de ändå ska ligga på en byrå och damma... Eller... ? Jag älskar annars voddler..


Förutom Åke ser jag fram emot att träffa Emmie bland annat (och då är jag så där stört seriös som jag sällan blir!)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fridan

Jävlar! jag hade helt glömt att läxor existerade :O hade ju tänkt göra dom hos pappa och nu är jag på väg hem, oops. Anyway, ses på torsdag :D

2010-01-05 @ 13:00:40
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0