Dagens jag gillar

... att ha hål i 3 timmar och sitta i D'ART, spela super mario och breda ut mig i soffan över alla andra. Typ "Hej plogmaskin!"

... att spendera mina pengar på fika. Gärna fika med några söta vänner vid min sida. Som idag, en mocha tillsammans med Empan, Anna och Frida på den fräcka fröken fräken.

...  UncleBen's med pasta. Finns nog inget godare än UncleBen's sweet and sour! 

... att titta på bio, ha en bro av en sjal med popcorn och en stor cola. Hollywoodmeny ftw! Sen tanken av att kasta popcornen på de som sitter framför, den lockande tanken man får varje gång när man går på bio, den hör bara till. 

... Avatar. Verkligen en jättebra film! Verkligen sådär bra som folk sa att den skulle va! Dock inte kul att vara kissnödig i en timma och att dricka ännu mer av den stora colan bara för att tänka på annat... Då blir det lite kämpigt. Men som sagt: grym film!!!

... att vara ekonomiskt oberoende. Eller just det! Det är det jag inte är... nehepp! Däremot gillar jag att göra planer på hur man gör för att bli ekonomiskt oberoende. Bonnar är uteslutet! 

... att värma mig efter en promenad i kylan. Helst under ett täcke i en soffa med en bra vän. Då känns ju livet sådär underbar som det bara kan vara, och man tycker nästan om kylan. Men trots det: nu får det vara nog med minusgrader, jag är trött på att vara Frosty the snowman bara man går utanför dörren. Vem vill ha frost i näsan?

Sammanfattat: En mycket mysig dag!
Fredag - Bra dag.


Kommentarer
Postat av: Fridis

du är en mycket bra tjej du Karin, verkligen asbra dag igår :D

Och hur går det med frostskägget?

2010-01-09 @ 11:20:55
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: anna

håller med, det va en mkt bra dag igår! avatar och fikat va jättebra :)

2010-01-09 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0