Tandlös

Dra ut tänder är inget jag rekommenderar hörrni. Själva processen, som jag var mest rädd för, var visserligen jättemesig. Det kändes inte för fem öre. Men nu, så här efteråt när bedövningen har gått över och man har insett att man är en tand fattigare (och lite ovisare) då känns det verkligen.
Även om bedövningen gått över så är det som bedövat och jag är öm och känner mig helt uppstoppad i hela kinden, plus massa blodsmak även om det inte är en sjö av blod längre... verkligen jobbigt!
Sen är jag snurrig i huvudet, men det kan bero på att jag har spelat the sims i 3timmar. No kidding. Klockan tickar iväg alltså... Plus att pianot har spelats varmt idag! Det stämdes i onsdags och nu känns det som att spela på rosor. Kan tänka mig hur Bellman kände när han fick spela på hovet! ;) Med tanke på att en oktav inte var en oktav förut så känns det grymt!

Plus att Mozart! Vilken kille!
Jag ska seriöst skriva en uppskattningsblogg om honom. Typ om någon timme, för nu måste jag iväg till pianot.... It's calling my name!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0