2010 in pictures

Tänkte ge er en liten årsresumé i form av bildregn.
Det har ju varit ett stört bra år och jag kommer utan tvekan sakna 2010.

JANUARI

folket drog ut till Grebo för att fira första 18-åringen, EMELIE


coola tjejer provade på isbanan i väderstad .



FEBRUARI

Åkte till Österrike och var med om den bästa skidresan ever.


Hade en fin helg i Norrköping och blev förälskad i Salem.



MARS

Åkte till Linghem och tittade på Melfanfinalen. Skämdes när Anna vann, men låg mest på golvet och skrattade hela kvällen. Lekte James Bond med en finis vännis.


Snön försvann, tillsist, och det firades ute i vårsolen med tidernas fika. Det planerades en stor turné, som dock inte blev av. Inga bittra miner här inte.



En Timo på skivlagret. Herregud vilken bra dag! Vilken bra tid! Jag bodde tillfälligt i Linköping när bror och frun var i Asien. Rajtantajtan nanana. Kom försent varje dag till skolan för jag spelade Wii hela nätterna!


APRIL

BOSSES ÖPPNADE!!!!! Traditionen ska följas!



Campushallen var hetare än någonsin! Att afra blev ett nytt verb.



MAJ

Åkte till Berlin med assköna ungdomssymfonikerna. Tittade på folk, tittade på kläder, tittade på sevärdheter, klängde lite på muren, blev jagad av en levande staty, åkte en sjukt massa tåg härs och tvärs..



... jag fyllde hela ARTON år och detta firades med guldklimparna som bjöd mig på en Sex on the beach. yeah.



Vi hade drama varje torsdag, något som lätt spårade ur...


JUNI

Alla gick runt och trallade på "Karin hon är snäll och rolig, Karin hon är bäst". Det blev sommarkonsert.




Åkte till Kreta med världens bästa tjejer och hade tidernas vecka! Verkligen the highlight of the year!



... jag och frida spenderade en natt med Kostos och Pedro som lärde oss att prata rena rama grekiskan. opa! jamas pyjamas!



Midsommarafton med jordgubbstårta och Kent på repeat



JULI

Kom iväg på PEACE AND LOVE, dog av värmeslag, lyssnade på We no speak americano, tappade rösten, ville bli som Jay Z, VAR LYCKLIG.






Passade på att träffa mina hjärtan, det blev en roadtrip till Varamon.



spenderade stora delar av lönen på fika




Den regnigaste dagen på hela sommaren tillbringades på Jespers balkong. Där sjöng jag grundton, tersen, kviiiinten med väldigt fulla men trevliga pojkar. Åkte hem på kvällen, stannade på Mcdonken där några andra, främmande killar skrämde livet ur mig. Skakade när jag körde hem. Tråkigt avslut på en awsome night.




Trängdes på NH. Måndagsklubben var grejen!


Åkte på en roadtrip till Flahult. Hade det svinkul och fick för första gången i livet uppleva en trasig bil. Tur att bärgnings-Linus räddade oss! Han sa att vi var de första som skrattade så mycket efter att ens bil gått sönder.



Kusinen tittade förbi och vi tog oss en promenad i sommarvärmen. Slutade med en timma på slätta där vi mötte solnedgången.



AUGUSTI

For till Emmaboda, där plånbok och kamera med hundra fina bilder blir stulna. Kameran försvann för evigt, men plånboken blev funnen i en bajamaja. Tihihihi. Charmen med festival! Som tur var blev det 2 mobilbilder från Tältet.


Vi hade picknick i Berg, lyssnade på ljud av Jakob Hellman och andra som jag inte minns namnet på.



Frida blev 18 år och brunett. Det firades hårt med måndagsklubben.


Sommarlovet avslutades med orkesterläger.


Sen var det dags igen för att inta skolbänkarna. Men denna gång var det lite annorlunda, för nu var det dags att påbörja den sista rundan. Det blev en vecka fylld med hejdundrans nollning!


Äntligen kom världens bästa band till Linköping och jag dansade på rosa moln med mina bäztizar. Jag lever än idag på ögonkontakten med min guru. Roooooarw.



SEPTEMBER

En av många utgångar där vi skakade våra lurviga



Kulturnatta i Norrköping som avslutades på en välkänd restuarang.



En dagens ros för att vi är guld



OKTOBER


Hösten kom och löven blev gula, dock bara för några veckor för sen kom snön...


Det blev tid för årets första afrokonsert och krustången gick varm. Påhittiga jag kom på ett nytt användbart uttryck: "Lina har inte alla paljetter hemma i garderoben". he he he he he



Snobbiga linköpingsbor mötte lantluften i Mjölby. Detta ville jag inte missa, ungefär som de inte ville missa Johan Palm.



En av flera estetfester. Våra nollor höll i en maskerad. Mitt sällskap var bland annat en indian och en hollwoodfru.
Hollywoodfrun och jag hade iaf en sjukt trevlig kväll där vi gjorde snöänglar nysnön.




Premiäråkte med buss 19 med 2 finisar. Efter en timme hamnade vi tillsist hos Helena som höll i ladies night för klassens brudar.



Vi hängde en eller två gånger på Yngves. Jag och mina psykologitjompisar som jag gillar att spendera min tid med, förutom när de sitter fast med munnarna... ;)



I väntan på manuset gjorde vi en massa danz till HAIR och dair. Aquaaaarioooous!



Skolan bjöds på bullar av greatest NG.



NOVEMBER


Amanda fyllde 18! Det firades med smörgåstårta hos pandan och sedan med dans på pitch.



Jag blev en kissemiss när jag jobbade. Förövrigt har det varit ett år med många timmar på mcdonkie.



DECEMBER

Åkte till Karlstad med fin kusin och blev fattig... Såg Remember me och kan intyga om att den är sevärd!


Vi hade våran sista julkonsert och det firades på yngves!



Familjen har skaffat nya husdjur som luffsar runt i trädgården.



Det blev julafton i år igen, som denna gång firades med hela tjocka släkten. Kanoners.


... och efter det finns det inga fler bilder.

Jag kan nog utan tvekan säga att 2010 har varit mitt år. Alltså. Helt fantastiskt, superstört awsome, sjuuukt aaaasbra! Nu peppar jag nyårsafton och hoppas på att 2011 förhoppningsvis blir nästan lika bra som 2010. Den första halvan kommer fyllas med PA, Hair, bal, student, körresa och peace and love. Den andra halvan är lite ovissare men för det ska den också bli asbra!


TACK till alla er som har FÖRGYLLT 2010, ni vet vilka ni är...
och GOTT NYTT 2011 to you all!

VAD GÖR VI? - NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: björn

2010-12-30 @ 20:24:50
Postat av: Frida

Vi måste pröva på skridskobanan nästa år också! Vår dans var episk ju!

<3

2010-12-30 @ 20:29:30
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vet inte riktigt varför, men jag började gråta hejdlöst av detta inlägg.

Jag gråter iofs jämt, men jag antar att det betyder att jag är glad.

Jag är iofs glad jämt...



Det är konstigt.

Men du är bra Karin.

<3

2010-12-31 @ 00:54:19
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Alexander

Det är helt sjukt hur mycket man hade glömt bort att man gjort under 2010 eller trott att man gjorde för fyrtio år sedan liksom... Shit vilket ååååååår! :) Galet!

2010-12-31 @ 12:40:31
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Elvira

HAHAHAHA spegeln på orkesterlägret!! Det lekte vi också med! Hahahaha!

2010-12-31 @ 15:20:33
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: Fåret

Något som gör mig lite ledsen är att jag inte finns med på en endaste bild. Hoppas vi ses mer nästa år, 2011. Min fina bästa vän



Kyssochkram

2011-01-01 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0