It's only in your mind

Helt plötsligt fick jag rollen som klassens sekreterare. Eh. Så nu ska jag antecka allt som sägs på sceniskan i framtiden och lägga upp det på fronter. Vi får väl se hur det går, jag har en tendens att hata fronter.
Och jag är lite i ett krisläge. Jag har mina anteckningar, men jag vet inte hur jag ska fortsätta på ett worddokument. Bajs. också.


Idag började vi med vår ensemble. Det blir nog asbra, vi kan sjunga om köttbullar med lingon iallafall!
Såg att Tora lagt upp Bethany Joy Galeottis låt Halo som låtförslag. Det är en förbannat bra låt, jag menar då det. Ska kanske förövrigt köpa en one tree hill-säsong. Kan bara inte bestämma mig för det eller om jag ska köpa någon annan serie som jag kan se regniga eftermiddagar efter skolan. Har ni mina fina läsare några tips? (inte OC, Scrubs eller Grey's Anatomy...)





Bethany Joy Galeotti - Halo.
Förövrigt typ snyggaste tjejen i världen. Efter Broke. Eller hon heter ju Sophia Bush i verkligheten. Min favoritkvinna i den hysteriska mediavärlden.

NU ska sekreteraren återgå till sina anteckningar!
Tjobre!

Kommentarer
Postat av: Erik

Skins bör ses! annars är Dexter och the mentalist bra. kommer du ihåg de vi kolla på i psykologin? har sett några fler avsnitt verkar roligt... hette det typ lie to me??

2010-08-26 @ 23:32:47
Postat av: Lovisa

Jag tycker Haley/Bethany Joy är finare! Haha :)

2010-08-27 @ 06:16:19
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0