From this moment on

Imorgon får jag äntligen träffa Alva. Äntligen äntligen äntligen!!!!!

Och nu är jag så trött att jag typ dör. Har inte sovit allt för mycket denna helgen, men det var ett riktigt fint och roligt bröllop bestående av fin vigsel, båttur till havs, fin dryck, god mat, skoskav, dans, härliga tal, skratt....  Ångrar dock att jag inte höll något tal. Visst att jag inte gillar sådant, inte min grej liksom, men så här efter när jag analyserat lite ångrar jag att jag inte gjorde det tidigare. Hanna har alltid varit något extra, trots de tio år som skiljer. Hon har alltid räddat mig från mina 3 bröder, borstat mitt hår, sminkat mig när jag var liten. Jag älskade att pilla på hennes kläder och tänkte jämt att jag en dag skulle bli som henne. Lika glad, lika trevlig, sympatisk, kramgo. Jag skulle också ha en ljusblå skolbänk att ha smink i. Jag skulle också dyka i Australien. Min fina storkusin. Då ville jag vara en liten kopia av henne.
Jag är så glad att hon hittade Erik som också är fruktansvärt härlig. Perfect match liksom!


Jag har verkligen uppskattat helgen som ändå mest har spenderats tillsammans med mina bröder och respektive. Jag träffar ju inte dessa så ofta. Joakim träffade jag senast runt min födelsedag tror jag och Jerker i början av sommaren. Jag och Jerker fuldansade till dansbandsmusik. Inte bara vi föresten, utan i stort sett hela min familj var ute på dansgolvet och tog en sväng om. Vi turades om att dansa med Pauline, som inte ville gå och lägga sig trots att klockan var över midnatt.  Det var verkligen en lyckad fest!

Så snacka om att jag är trött. Lyckades dock köra hem de 42 milen från Gävle (nästan själv, hade en kaffepaus i baksätet en halvtimma typ) men nu finns bara sängen i sikte. Imorgon börjar ju skolan. Kommer börja dagen med en fikfrukost med världens bästa Frida och Alva. Handsome threesome is back. ES3A. Vilken grej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0