John Orry

Hej min saknade patetiska blogg! Det har gått 5 dagar sen sist. Helt otroligt, hur har jag överlevt?

Nu är jag hemma från Emmaboda. Mitt hår luktar fortfarande illa trots att jag schamponerade det 4 gånger. Min kamera försvann sista natten och därför försvann alla fina foton jag tog. Plus att jag antagligen inte får köra bil eller shoppa på ett tag för min plånbok försvann också. Antagligen vad det någon som snodde dom. TASKIGT värre! Nu måste jag ansöka om nytt personlighetsbevis och blablabla för både mitt ID och pass gick ut här om veckan. Tydligen ganska komplicerat enligt min far, men det ska fixa sig så småningom.

Det var det negativa om Emmaboda, för annars har det varit kalas. Jag har en fantastisk fantomsmärta (?) av min handväska och lite ont i magen pga dittan och dattan. Exempelvis att jag har skrattat mig till magknip. Druckit cider till magknip.  Största anledningen är Jenny!!! Jag har aldrig sett henne så galen?!?! Hahahahaha! Jag önskar jag kunde säga mer, men eftersom jag är en bra vän avslöjar jag inget.

När det gäller artisterna var jag inte sådan aktiv åskådare, men dansa är kul och det är mer än okej att sitta och chilla med omtyckta människor längst bak. Hoffmaestro råkade vara det bästa och den enda konsert jag och Frida hängde på. Vi var verkligen sämst på att hänga, trots att vi bestämde att vi skulle göra det varje kväll. John Orry (eh johnossi) och hänga i campen var också riktigt värt! :)

Nu ska jag lägga mig i fosterställning i tv-soffan och sova till oc. Jag känner mig som ett skal just nu. Tom inuti. Trött, magont och med en liten melodislänga som går på repeat. Du är la go. Emmaboda var fäntästiskt och jag kan inte låta bli att hata ensamheten som dyker upp efter intensiva dagar med massa folk!

Jag tog två bilder med min mobil. Det är det enda jag har just nu. Den sved.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha var jenny full?

2010-08-01 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0