Heeejsannzzz

Trean är awsöm, det finns direkt inget att klaga på. Vi läser knappt några ämnen, det är extra mycket musikämnen och hejfadderullan vad mycket bättre allt känns då. Däremot är det extra mycket läxor REDAN men jag är smart som tusan och gör såklart läxorna på mina tre timmars (!!!!) hål som jag har två gånger i veckan. Om det inte vore för en liten pianolektion mitt i skulle jag kunnat gå ner på stan och shoppa eller åkt och tränat. Men NEJ. Jag är fast på skolan pågrundav den där lilla pianolektionen. Inget jag förövrigt tycker är jobbigt, det är askul att börja med alla musikämnen igen. Jag hade min sånglektion igår och det var typ det bästa som har hänt mig... eh. Nästan. Det var fruktansvärt kul, för Karin (min gamla sånglärare) är tillbaka på skolan och hon kan så himla mycket och jag blir som en svamp som bara drar åt mig det hon har att säga. Det är så himla kul när man känner att man lär sig nya saker och utvecklas till det bättre! Jättewoooligt.               


Jaja. Nu ska jag göra lite religion så slipper jag göra det när jag kommer hem. För dagarna är långa och jag är helt död om kvällarna. Somnade 19.30 igår. Det var asskönt, dock är jag lika trött idag... JAja! CIAO

 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0