snyggaste rösten ever.


Tyler Hilton - When it comes

Efter en natt hos Amanda är jag åter igen hemma. Tyler Hilton fick underhålla mig hela vägen hem, hans röst är så snygg att det är läskigt!!! Jag är lite hemligt förälskad i den pojken, since 8th grade.

Dagens planering är att läsa massa tjocka böcker eller ligga i tv-soffan och räkna mina myggbett på armarna. Som vanligt var jag populärast bland myggen och igår slutade det med 12 bett på det högra benet och 9 på det vänstra. Strumbyxor suger. Men Estetfesten var hur trevlig som helst till en början, men sen spårade den ut lite har jag hört. Jag får ta reda på vad som hände efter klockan 11 på måndag, för då åkte jag hem med Amanda och Alva. De flickorna är helt fantastiska alltså! <3

Tyvärr tog jag inga bilder trots att kameran var med. Anledningen var eftersom den låg längst ner i väskan och jag var för lat för att gräva upp den. Ajja, vi får vänta på Fridas bilder istället.
Nu ska jag läsa Det går an. Jag älskar att Åke ger oss svåra frågor att svara på till en skitdålig bok. ÄJMEN!

Kommentarer
Postat av: LINDA

Han är jätteduktig! :) Hoppas att allt är bra med dig!

2010-08-30 @ 22:52:35
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0