Det känns verkligen bra nu

Även om jag skulle uppskattat sommarlov några veckor till så tycker jag verkligen om att vara tillbaka. Jag vill hellre spendera dagarna med härliga människor och tråkiga lektioner än att sitta hemma och se hur löven gulnar.

Idag efter skolan föll jag in i det vanliga lunken direkt. Det blev sova på bussen, ett grey's avsnitt och pasta att fylla den hungriga magen med. Sen satte jag mig vid datorn och gjorde sådant som jag inte riktigt vågat göra innan. Googlat på folkhögskolor och au-pairgrejer bland annat. Börjat fundera på livet efter de kommande 10 månaderna. Visst att jag trivs i tryggheten och inte vill lämna den idag, men jag är ändå redo att sträcka ut vingarna och räkna till tio. Det konstiga är att jag känner mig för liten för att gå i trean....

Det känns bra att det är så lång tid kvar. Vill inte missa en minut med min fina klass!
Här kommer lite bilder på dom från nollningen!








älskar den där bilden på Danne!
nu måste jag sova, ändra på dygnsrytmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0