calleth you cometh the best friends.

Nu är nollningen över. En vecka går verkligen förbannat fort, auj! Men kul har det varit och jag tror vi har lyckats med vårat mission. Nollorna har lärt känna varandra och verkar bli en himla bra klass! Det är nästan att jag kommer smita från min egna till deras istället, de är så himla härliga!! ;)

Ikväll taggar jag THE ARK! Pratade nyss i telefon med finaste Sofie och vi har planerat vår avresa till destination Linköping. Jag är lite rädd för att det kommer vara asmycket folk redan klockan 19, men nehva? Eller att det börjar regna. Eller att det inte kommer mycket folk alls. Men det är gratis och folk gillart och jag kommer dö lite halvt för jag kommer få se Arken med mina bästa vänner. Som jag dessutom träffades sist i våras. (all together)
Så det kvittar liksom hur konserten blir, det kvittar om vi ska vänta i ösregn, det kommer bli en awsöm kväll!!!!


Erik sa igår att det är coolt att vi såg deras första konsert och kommer se den sista konserten av turnén. Det är ju sant, det måste vara deras två bästa spelningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0