What a day, hay!

Började sovmorgonen med att sitta i biblan, i en snurrstol i solen, lyssnandes på bra musik. Jag hade det hur bra som helst  och gick sedan till skolan med bästa humöret! Sen blev jag ett vrak. Helt plötsligt var jag galet trött efter nattens fasoner. Vaknade någon gång runt 1 då jag spröt näsblod, sen hade jag lite svårt att sova.
För att överleva afron köpte jag mig en kaffe på mcd. Då fick jag helt plötsligt energi och ville ge järnet i en timma. Tror ni inte att jag får världens näsblod de sista 20 minutrarna? Jag blev tvungen att kapitulera och bloda ner campus toaletter. HERREGUD. Mamma menar att anledningen till 3 fruktansvärda näsblodsanfall på 2 dygn är pga trötthet. No way! Jag har precis haft lov, har sovit lika lite som annars och är visserligen noll utvilad MEN nu tänker jag ge järnet! Det finns ingen tid för att lugna ner, det är mycket som ska hinnas med. Skolarbete, träning, orkesterrep,konserter, resor, jobb... Hohojaja! 

FÖR det är 4 veckor exakt tills vi åker till Berlin! 
FÖR det är 4 veckor och 2 dagar,  sen blir jag 18!!!
FÖR det är 9 veckor kvar, sen åker vi till GREKLAAAAND!!!


Trots det lyssnar jag lite på mamma. Nu går jag och lägger mig!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Alva

Så allt blodande beror på trötthet alltså? Då får du helt enkelt sova och ta det lugnt mer! Lättare sagt än gjort dock...

2010-04-13 @ 06:30:05
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0