Ryan and Seth = Top Model?

Än så länge har jag inte gjort ett skit på det här lovet.  Förutom att jobba har jag undrat hela dagarna: Är det bara jag som sitter framför datorn och tittar på OC när det är lov? Det är ju inga uppdateringar någonstans, inga bloggar uppdaterar (bara Kissie och henne bryr jag mig inte ett skit om!) och på facebook händer inget.  
DÅLIGT! Börja uppdatera folks!!! :D

Det kanske verkar sorgligt, men sitt inte och tyck synd om mig. Idag har jag faktiskt afrodansat (själv...), lagat mat och sett lite till OC i lägenheten (själv). Sen har jag lekt med webcamen, jag tittar just nu på Top Model och såklart flygar fantasin iväg. Vad tror ni? Top Model Skandinavien nästa för mig eller?





Något som skulle impa på Tyra Banks slutade med att testa webcamens olika funktioner.... 
Tihi!

  
Jag skippar nog Top Model....

Hehe! Så roligt har jag...
Fast som sagt: misströsta inte. Imorgon börjar det hektiska lovet! (shopping, körlektion, teorilektion och personalfest). Så med all rätt att jag kollar på Seth and Ryan ikväll. Det kommer inte finnas mer tid för det resten av veckan!!!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är ju precis sånt man ska göra på lov, när annars skulle man hinna det? :)

önskar att jag hade någon trevlig box med tv-serier själv!

:*

2010-04-06 @ 14:43:53
Postat av: Ida

det är ju precis sånt man ska gör på loven, när annars skulle man hinna? :)

Önskar att jag själv hade nån box med nån härlig tv-serie :P

2010-04-06 @ 15:09:21
Postat av: ida

jag fattar inte hur jag alltid lyckas göra så man får två kommentarer? xD

2010-04-06 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0