Påskafton och AnnAhl

För några timmar sen tänkte jag skriva att påskafton är överskattat. Men rättare sagt, underskattat. Vilken trevlig dag det här har varit :)

Pappa väckte mig vid 10 och då fick jag leta efter ett ägg. Lite besviken blev jag, pappagodis rätt igenom, men samtidigt ganska glad. Jag ska snart fylla 18 och pappa gömmer fortfarande mitt ägg... tiiih
Efter en liten frukost gav vi oss ut på en dagsutflykt med mig bakom ratten.
Väderstad - Sharpman (Hogstad)
Hogstad - Ö&B (Skänninge)
Skänninge - Elgiganten,  Ica MAXI (Motala)
Motala - Vadstena
Vadstena - hem

Jättekul! Jag börjar verkligen tagga det där körkortet nu, men känner lite tidspress. Planen är att jag ska ha körkotet strax efter jag fyllt år...

Sen har vi (mamma, pappa, jag & farföräldrarna) ätit godaste påskmiddagen och sett på Sommaren med Göran. För er som inte sett den säger jag SE DEN! Där snackar vi om en lyckad svensk film!

Nu ska jag o mor se mer film. Jag köpte kabel från dator till TV så vi kan se Voddlerfilmerna på TV:n. Härligt nu inför lovet känner jag.
Puss hej på er!


Kommentarer
Postat av: beccis.

vadstena... utan att hälsa på mig?

sorgligt...

2010-04-03 @ 22:49:30
URL: http://blogg.passagen.se/bexxol
Postat av: Anonym

Sommaren med Göran <3 :D bra Karin! :D

Förresten har jag uppdaterat min blogg och skaffat bloglovin' så nu ska jag stalka sönder dig :D haha puss på dig! :D<3

2010-04-05 @ 17:15:19
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Amanda

OMGOMGOMGOMGOMG! har inte ens läst5 ditt inlägg men överskriftem säger annahl! det MÅSTE betyde en sak! SOMMAREN MED GÖRAN! <3<3<3<3<3<3<3

2010-04-06 @ 11:46:08
URL: http://elsyamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0