jag vill kalla det en lyxig dag.

Yeah!
Idag fick jag åka taxi hem från Mjölby. Så galet skönt och vilken stört bra dag jag har haft! SERIÖST!!!!

Efter 30 minuters muntligt matteprov och en timmas orkester slutade vi vid 11. Då blev det såklart en latte med turnégruppen (JAA! Vi ska på turné till olika skolor och med en avslutande konsert på skylten någon gång i maj!). Vi stekte i solen sisådär två timmar och hade det jättetrevligt!
När vi stekt klart åkte jag och Frida till campus och afrodansade. Det var en ny koregrafi som var jättesvår med våran höga koncentration och kurrade magar! Haha! Sen (för att fortsätta med kissochbajsinlägget) träffade jag min kära SOFIA på 1an mot rese. Snacka om att bli chockad och ännu gladare! Självklart blev det att åka tåg med henne till mjölby! Ett tåg som var sisådär 15 minuter sent. Så sen att jag missade bussen och fick åka taxi (givetvis betalad av ösgötatrafiken) ända till min dörr. Det var lyxigt värre! De sätena alltså, vilken komfort!

Snacka om en lyxig dag! 
Såhär får gärna varje dag vara! 

Och vet ni, jag har världens bästa vänner! NI har gjort dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0