Sliskgubben och Eurovision

Jag har varit riktigt dålig i år när det gäller Eurovision song contest. Just nu tittar jag på "Inför eurovision" och tycker verkligen det är tråkigt att jag inte satt några poäng själv i år. Fast visserligen, efter det här halva första avsnittet har det bara varit värdelösa bidrag! ;)

Jag får väl ta och skärpa mig! Jag ska bli en lika stor Eurovisionnörd som alla andra år. Och jag har ju faktiskt Lina... (och Beccis...?)

Något jag verkligen gillade förra året var den här sliskgubben.
Där har vi ett galet bra bidrag! But sooo last year!


Kommentarer
Postat av: beccis.

hahhaa. givetvis kan du räkna med mig!

dessvärre har jag varit rätt kass på att poängsätta svenska tävlingen i år och förut när jag började poängsätta de bidrag som visades idag så försvann inlägget. bajsigt... men det kommer, kanske till o med imorrn!

älskar att du älskar den låten med äckelpottan nummer ett, karin. vi får höras snart hörru! puss på dig gurkan!

2010-04-27 @ 23:26:16
URL: http://blogg.passagen.se/bexxol
Postat av: alexander

JA, ELLER HUR! jag älskar den där låten!

2010-04-28 @ 11:22:48
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Lina

PETR!!! <3 du, eurovision är höjdpunkten i mitt liv. Igår på intagningsproven var det en som sjöng den där.. Maria Haukkas Storeng låten, Eh.. Gud hur går den?! haha vänta... HOLD ON BE STRONG! Just det :) jag blev asglad. :D <3

2010-04-30 @ 13:20:52
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0