Racoons and symfonikerna

För er som vill veta så fanns inte jackan i min storlek. Det fanns bara stora storlekar kvar och de såg ut som tält. när jag provade dom. Nåja, tur det kanske. Nu har jag kvar de pengarna och är 250 kronor rikare!

Annars. Jag har repat med symfonikerna idag, imorn har vi konsert med bla Matilda Hansson. Jag hade ingen aning om att hon skulle sjunga!! Kul! För er som inte vet är hon Peter Johanssons kusin och de brukar ha massa konserter tillsammans. Tex den jag var på förra helgen!

Nu så ska jag se om jag får till någon klädsel till kvällen. Det blir Norrköping och rockkarusellfinal! Min röst kommer utan tvekan hamna på Racoons in the kitchen. Jag har hört de ska vara dödligt snygga och väldigt trevliga in real life! Dessutom ska de tydligen ha en karismatisk blåssektion. Kan det bli bättre?? 
Efter att de har ägt ska jag till Sofia och sova där. Underbart!

Får jag gissa att jag kommer vara ett vrak imorn när vi ska ha konsert? Repet börjar 11.30 och sen så är det full rulle tills kl 19 skulel jag tro.  Men, vad gör man inte för musiken? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0