Morning sun

Nu har jag kommit hem från jobbet. HUH vad härligt, ont i benen efter att inte gjort ett skit. Blir skönt att ligga i soffan hela kvällen! ;)
Tanken var först att åka hem till Björn ikväll, men pga arbete imorgon bitti stannar jag hemma och myser med brorsbarnen. Det blir grill, filmtittande och sånt som inte är särskilt dumt (minus godiset. Jag har skakat hand på en sockerfri månad from now on. DET ÄR SVINSVÅRT REDAN) 

Jag hoppas att de som åker till Björn får svintråkigt när inte jag är där!
(Men jag ger igen på nästa fest!!)

Nej, nu ska jag in i duschen och tvätta ur gårdagens hårspray. Det var ju Benjamins 20-års party som var HELNAJS! Mycket dans med mina flickor! Fågel, pingvin, kräftan...

En bra låt skickar jag också med innan jag springer iväg.
I just love him, mr Williams


Kommentarer
Postat av: Fanny

Nej vad synd att du inte ska till Björn ikväll!

Godislöfte? HERREGUD, förstår du vad du gett dig in på kvinna?! Shitt, modigt! Höhö ;) puss

2010-04-10 @ 18:30:53
URL: http://sommartid.devote.se
Postat av: Anonym

JAG ÅNGRAR MIG REDAN!

Det är Alvas och Amandas påhitt och helt plötsligt var jag också med påt!

2010-04-10 @ 21:56:13
Postat av: Alva

Det är jätte bra övning Karin! Du kommer vara jätte stålt över dig själv efter en hel månad!! Ge inte upp!!!

2010-04-11 @ 09:23:59
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0