Let's get this party started!

Hej. Idag har jag syndat.

Jag har nämligen varit på stan och när jag kom hem hade jag massa påsar med mig hem.
Äntligen slog jag till på den svart-vit-stickiga-randiga tröjan från Monki. Jag har kollat in den länge och nu var jag tvungen! Sen gick jag till MQ där jag gjorde världens kap. Jag hittade en snygg grå t-shirt och snygga svart-grå-spräckliga leggins på middleseason-rean. Innehållet i den påsen skulle kostat 500 kr, men jag fick det för 223! 
Sen hamnade jag på Gina där jag lyckades köpa med mig en klänning för 49 kronor. Så alltså. Det jag tog med mig hem från stan lyckades vara ganska bra, trots att Greklandkassan säger AJ AJ AJ!

Det värsta är att jag sitter här i lägenheten och har massa kläder att välja mellan, MEN, jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll!!!!!!  Jag ska (som tidigare nämnt) på fest med kära kollegor och jag funderar nästan på att ta jobbarkläderna. Varför sådan beslutångest?! GAH!

Om jag vore Blondinbella eller Kissie skulle jag lagt ut de olika förslagen här, men jag tror inte att jag kommer få 50 kommentarer på en kvart...

Nu måste jag skynda mig!
Jag har körlektion och teorilektion innan vi kan let's get the party started!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BILDER

2010-04-06 @ 15:31:28
Postat av: Alva

Ibland måste man få synda! Ser fram emot att få spana in dina nya inköp ikväll!

Dags att ta en titt på min nya blogg nu!

http://healthylifeofalva.blogspot.com/

2010-04-07 @ 11:30:08
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0