Idoljury?

Ni anar inte hur mycket jag längtar efter hösten. Då går vi i trean och då är det vi som är störst, bäst och vackrast. Då är det vår uppgift att uppfostra de små och göra de till de bästa ettorna. Förbereda dom så att de en dag kan bli störst, bäst och vackrast. Bli riktiga esteter. Älska det lika mycket som vi gör.

Idag har jag suttit i antagningsjuryn från kl 8-18 och jag får inte säga något om hur det gick för folket. Men jag menar då det: 94orna är inte helt värdelösa alltså! Next year will be AWSOME and I can't wait!
(fast jo. jag vill gärna ha sommaren först och det är bara 6 veckor kvar tills GREKLAND!!!!)

Nu tänkte jag spela lite wii. Jag måste passa på, jag ska ju flytta hem igen på fredag.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0