Goodbye yellow brick road

När det är lördag och jag gillar att sova bort hela dagen brukar pappa väcka mig genom att spela musik på nedervåningen. Dagen till ära var det sådan där bra, gammal mysigmusik med Elton John, Paul Simon och George Harrisson. (Ibland spårar det ut med Mark Knopfler på högta volym, något jag ogillar!) Men idag var det toppmusik och speciellt den här låten är det mysigt att vakna upp till, ligga i sängen och bara lyssna på ljudet som spelas under mig. Den är verkligen sådär nostalgisk för mig, hela mitt liv har jag fått höra den. Och hela mitt liv har den varit lika mysig, fin och kramaktig i magen. Faktiskt.

Plus. Elton John är dödligt snygg alltså! ;)


Elton John - Goodbye yellow brick road


Föresten, idag ska jag se Peter Johansson!
Det känns ju hur festligt som helst! Den killen om någon kan sjunga!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag väcktes av att Jon spelade en salut på cembalon för att säga att det fanns frukost, inte riktigt lika charmigt...

2010-04-17 @ 13:37:27
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Jenny

ååh peter :D hoppas det var bra! <3

2010-04-17 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0