Alphabeat - Something I can dance to

Det här vädret alltså! Det gör allt så himla mycket lättare, även om man har krampont i huvudet!
Idag fick vi vara ute i solen (och blåsten) på våran engelsklektion. yeeeeeeeeeeeeeeeihuuuu!

Nu ska jag se på "The good wife", spela lite beethovens månskenssonat och sedan packa väskan. Nu kommer jag bo i Linköping resten av veckan. Så himla skönt, men jag hatar att packa... :(

OCH JUST DET!
För att peppa våren ännu mer så har Alphabeat släppt sin nya skiva! Det lilla jag har hört låter faktiskt mycket bra, spralligt och sådär perfekt för årstiden! Vem vill inte dansa?


Alphabeat - DJ

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag vill dansa! Ska vi fråga om dom kan spela alphabeat på freepowern imorrn? puss

2010-04-13 @ 22:57:54
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0