Skolan

Här sitter jag i skolan. Ska gå till Ryd men väntar på Fritan och Alfan. Och tangentbordet suger.
Har inget att berätta om förutom att jag läste ett brev i natt. Eller inte i natt, vid 11 tiden när jag skulle sova.
Ett brev som jag fick på min 16-års dag. Jag läste det och blev alldeles varm i hela hjärtat. Sen började jag tänka på framtiden. Tänk om det inte blir som vi har lovat, skrivit kontrakt på?
Det måste bli.

Ett liv utan dig är omöjligt och jag saknar dig varenda dag.


Sen kom Kristoffer och jag slutade skriva den här bloggen. Jag gick till Ryd med Fritan och Alfan och vi spelade fotboll så leran skvätte och regnet samlades i skorna. Ganska trevligt men jag har ont i kroppen nu. Asont! Och jag kämpade knappt.

Nåja. Vad jag ska skriva klart nu, är att jag saknar Jenny.

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh vad jag tycker om dig! Känner att jag bara är tvungen att säga det. Tack för din kommentar på mitt inlägg, du ska veta att det hjälpte så mycket. Du är bäst!! <3

2009-09-12 @ 13:56:45
URL: http://poffy.webblogg.se/
Postat av: Jenny

klockan elva.



<3



2009-09-12 @ 14:51:05
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0