träningsvärk is my favouriteword

Det känns så bra att man har köpt det där gymkortet!
Idag var jag och Alva och dansade afrodance! Mina ben som redan var sega efter jobbet igår, är nu ännu värre! Men samtidigt är den här känslan så skööön! Då man vet att man har shakat ut alla krafter och svettat ut all kroppens vätska. När benen värker och man vet att man har jobbat hårt! I like it! (Har upplevt den känslan för få gånger i mitt liv, men ändring på det - JA!)

På fredag ska jag och Alva prova på funk.
Hiphopinspererad dans. Spännande!

Men nu ska jag sova.
Imorgon är det tisdag och det innebär "jag-dör-hellre".
Om det inte vore för Pontus så skulle dagen vara helt okej!


Samuel Ljungblahd på Så ska det låta med röda strumpor


Den här sjöng han i lördags och det var ännu bättre då. Kolla glädjen i hans ögon! Det bara lyser!
Och han har frikyrkoglasögonen också! sooo classsy!
Missa inte slutet där han får världens härligaste ryck, ala Samuel Ljungblahd!

Om ni vill se mer rekommenderar jag de här
http://www.youtube.com/watch?v=fjYIN-WWgss 
http://www.youtube.com/watch?v=qgOAr9ipkeQ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0