The spell

Snart kommer det en ny skiva av Alphabeat. Jag längtar jättemycket och kommer nog köpa den. Jag vet att jag brukar säga sådant och inte göra det, men det lilla jag har hört av skivan verkar så grymt så jag kommer inte kunna motstå det! Annars lär jag knarka den på spotify, min stora kärlek.

Och jag fortsätter att vara kär i Anders SG.
Energin han har i den här videon.  Snygg kille, indeed!!
Jag älskar att han inte har några sånginsatser förrän i slutet och bara dansar och ser allmänt skön ut!


Psykologin fortsätter gå dåligt.
Hallå, varför har jag så himla svårt att koncentrera mig för?
Kanske ska vara sjuk imorgon också, för om det fortsätter det här lär jag få IG på provet :(
(och jag har haft en hel dag och pluggat...)  



Alphabeat - The spell

Kommentarer
Postat av: Fanny

MEH, karin bli frisk! Pallar inte Henke en dag till utan dig alltså x]

Dessutom är du saknad vännen <3

2009-09-18 @ 08:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0