Hej klubba jag vill äta upp dig

Bara för att jag skrev nostalgiskt sist jag skrev...
Jag har börjat läsa gamla bloggar på lunarstorm.
HA HA HA
Jag har alltid varit patetisk alltså...
Men man kan inte låta bli att sitta och le och skämmas. Skratta. För säg vad ni vill, men på den tiden skrev jag sjukt roliga osammanhängande bloggar! ^^

"Hej klubba jag vill äta upp dig"
Seriöst. Jag är störd i huvudet. Vart får jag orden ifrån när jag öppnar munnen vid vissa tillfällen?
(dock är Henke mer störd...)

Just nu så vill jag träna så himla hårt.
Imorgon säger jag bara: campus och freepowerdance!
Alva, snälla säg att du är frisk imorn!



Jack Johnson - Better together

Kommentarer
Postat av: Jenny

men åh, "hej klubba" kommentaren kommer jag ihåg ju :D



bra dag om jag inte minns fel

2009-09-09 @ 17:08:48
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Alfi

Vi var grymt duktiga idag Karsan!

2009-09-09 @ 20:57:13
URL: http://sweetlifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0