Farmville

På facebook har jag blivit en bonne.
Det är ganska kul och verkligen ingen maffia wars. Ni vet där man blir fast och kan spela timma efter timma
(Fast jag vet inte hur det är egentligen för jag har aldrig spelat maffia wars...)
Men varje dag måste man ta en kik in på sin gård och skörda, mjölka kossorna och så lite nytt och sisådär.
Ganska mysigt. Och vad ska jag göra annars? Jag har inget mer vettigt för mig nu när det är lov och alla är iväg. Emmaboda, Öland, Bjärka.. ? Verkligen hela världen är borta känns det som. Men som tur är det här min enda lediga dag så ja ska inte behövas plågas så länge till. Jobbar fredag,lördag,söndag. (sorgligt liv? tack jag vet!)
Annars så kommer jag bara se på film och top model idag. Ta en liten tur ute i det blåsiga mulna vädret kanske.  Eller inte, för nu skänkte jag utsikten utanför fönstret en blick och ser hällregn. Dessutom mullrar det friskt och härligt.
Och jag måste köpa en regnjacka!!! Sen kanske jag ska äta lite lunch för det har jag fortfarande inte gjort. Sommarlovet är på topp, inte alls organiserat ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha sommarlovet :)?

är inte det här inlägget lite felplacerat?



<3

2009-09-12 @ 14:47:52
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0