You are the reason why

Tjena. Jag är verkligen helt sluuut.
Jag har jobbat i 9 timmar och även om jag var utsövd till max när jag började har jag betett mig som om jag inte sovit på en vecka. Benen, fötterna och ryggen värker! Life is hard!
Föresten sa Albin att han hade plats i sin bil till Göteborg i fredags. Otur värre att jag inte visste om det!!!

Men igår gott folk, var det inte en dålig dag.
Först lite shopping med Frida och Alva. Det blev två klänningar och en kjol för mig :)
Sen efter lite fika gick jag och Alva och åt på en jättegod pizzeria. Sen gick vi och såg på Samuel Ljungblahd.
Låt mig säga så här: jag var en millimeter från att gråta och håret på armarna stod upp nästan hela kvällen igenom.

På frizon var det han och värsta bandet. Världens ös. Igår var det en kyrksal och Ljungblahd hade med sig en pianist, eller kille som spelade på låda med mikrofon i (minns inte vad det heter, tjongas, tjungas tjonhkonhg?) plus en kille som körade. Det var intimt, stämningsfullt och det kändes som vi var en enda stor familj där inne med en uppgift att göra konserten ännu intimare. Vi fick sjunga melodier som i vanliga fall görs av synthar eller trumpeter, klappa händerna, knäppa med fingrarna. Texterna träffade rätt och Ljungblahds kontakt med alla i publiken fick en att känna sig så lycklig. Jag satt och log hela konserten igenom och sjöng med såklart. Något som Ljungblahd märkte. Han var ett enda stort solsken och trots att det var lite "lugnt" så lyckades han få till dansmoovsen.

Verkligen en sjukt värd kväll!
Jag tycker om Alva. Verkligen jättemycket!
Jag måste vara världens lyckligaste som får känna henne :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0