skylla på praktikanten

Höstlov! Jag är helt slut!
Förra veckan var min planering att bara slappa hela veckan och kanske träffa någon då och då. Men än så länge har jag varit sjukt social och inte sovit i min säng en endaste natt. Istället har det blivit lite sömn, men visserligen med fina människor. I natt däremot ska jag sova hemma för imorgon ska jag till Jönköping med moder min och shoppa (jag tänker invadera cheap monday-affären. YES!) och sedan så åker vi till kyrkogården i Tranås. Det är trots allt allhelgonahelgen helgen som kommer :)

Annars sitter jag här och spänner rumpan, vilket inte är en höjdare. Eller? Jag har träningsvärk i hela benen upp till ryggen. Haha! Eftersom det är så skönt med träningsvärk så gör jag mig påmind om det hela tiden...
Höstlovet har faktiskt varit sjukt hurtigt än så länge! Afrodans i måndags, gym i går och även laserdome i går! Lite sådär hastigt och lustigt hamnade jag och Amanda där tillsammans med Emilia och hennes kompisar och körde nattlaserdome. Första gången för mig, men ack så kul det var! De sista omgångarna började jag få in skillsen och ägde!

Jag har nog inget annat att dela med mig av förutom:
* Jag har ett riktigt bra blogginlägg på gång men jag orkar inte skriva det nu. Dels för jag vet att ni inte orkar läsa långa inlägg, det passar inte in här bland mitt höstlovsstekaägg plus att jag är ganska sugen på min säng och min bok som jag knappt hunnit läsa i. (vilket som var den största planen det här lovet...)
* Det är pjukvarning på min sångläxa. Just nu sjunger jag en klassisk italensk låt. Vill ni höra vad jag spyr och våndas över att sjunga, sök då på spotify: Nel cor piu non mi sento. (av Giovanni Paisiel) Jag hatar den! Den är HEEEMSK och det går kalla kårar längs min träningsvärkade rygg!
* JAG ÄLSKAR DE NYA ICAREKLAMERNA! Jag har inte alls hållt koll på ica-reklamerna på sistone. Missat typ alla och inte alls hängt med i de så kallade icasvängarna. Men nu när Jerry är på plats så älskar jag det. Nearda!




ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0